22 Eylül 2012 Cumartesi

22-23 Eylül İddaa Yorumları ve Tahminleri

Bu yazıda 10 maç değerlendiriyoruz.


302 Bastia - PSG MS2     Lig Tablosu
PSG takımında yıldızlar birbirine uyum sağlamaya başladı ve takım yavaş yavaş oturuyor hafta içide bunun sinyallerini aldık. Zayıf Bastia'yı kolay geçeceklerdir.



470 W.Bremen - Stuttgart ÇŞ 1-0  Lig Tablosu
Bremen, geçen hafta son dakika golüyle kaybetti iyi futboluna rağmen kendi evinde avantajını kullanacaktır. Stuttgart takımında da 5 eksik isim var. Çifte şans dördüncü maç arayanlar için ideal olacaktır. Maç TRT Haber'den naklen yayınlanacak.

175 Volga - CSKA HMS 2 
Günün en çok öne çıkan maçlarından. Olumsuz bir durum olmadığı durumda çok rahat CSKA'nın maçı handikap yapmasını bekliyorum, banko kuponlarda direk MS1'i oynayabilirsiniz.

441 Elazığ - Bursaspor  MS 2 Lig Tablosu
Bursaspor aldı başnı gidiyor ve oyunuyla takdir topluyor. Twente'ye elendikten sonra ellerinde şuan sadece lig kaldı ve puan alabildikleri kadar çok alacaklardır. Elazığspor'da onlara göre kolay bir takım. 2 - 0 veya daha üstü skor bekliyorum.

433 Newcastle U. - Norwich MS1 Lig Tablosu
Cisse'nin durumu şüpheli fakat bu Newcastle'yi favori yapmaktan alıkoymaz Norwich'i rahat geçeklerdir kendi evlerinde.

183 Swensea - Everton ÜST - KG VAR  Lig Tablosu
Swensea şaşırtıcı bir başlangıç yaptı ve 4 maçta 10 kez rakip fileleri havalandırdılar. Bu maçtata en az 1 gol atacaklardır. Everton'da ligin güçlü ekiplerinden gol atacaklardır. Kısacaası gollu bir mücadele bekliyorum. Alternatif olarakta gol var bekliyorum.

215 Wolfsburg - Furth MS1  Lig Tablosu
 Wolfsburg artık galibiyet serisine başlamalı mütevazi bir kadrosu var ama puanlar almakta zorluk çekiyorlar. Ligin zayıf kadrolu Furth karşısında rahat bir galibiyet bekliyorum.

297  İBB - Orduspor KG Var
Şüphesiz bu maçta tüm gözler Webo - Stancu'da olacak son dönemde süper ligin golcüleri ve takımını sırtlıyorlar. Durum böyleyken bu maçta gol var bekliyorum.

344 Brest - Valenciannes İY 0   Lig Tablosu
Klasik Fransa Ligi maçlarından olmasını bekliyorum aslında 1,75'lik oranda bunu gösteriyor. Aralarında oynanan son 10 maçın 8'i İY0

341 Mechelen - Mons ÜST Lig Tablosu
Hollanda liginde çok gol atıp yiyen iki takımın mücadelesi ÜST banko gözüküyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder